Δημιουργική Γραφή: Τμήμα Β2 Σχολικό Έτος 2019-20 Λογοτεχνία: Ο λογοτεχνικός χαρακτήρας & η σύγκρουση ως στοιχείο πλοκής






Μαζί με σένα που αγαπώ


Η βάρκα βάζει νερά. Πελώρια και λυσσασμένα κύματα μας χτυπούν.
-Βοήθεια
- Τα παιδιά, τα παιδιά
-Πού είμαστε;
-Κρατηθείτε
Η βάρκα προσεύχεται.
Ναντίν: Βούλωσέ το! Σκάσε! Πού είναι ο θεός τώρα; Τώρα που πνιγόμαστε.
Η βάρκα αναποδογυρίζει. Δεν υπάρχουν σωσίβια.
Aσσάντ: Ναντίν, Ναντίν
Πού είναι;  Δεν τον βλέπω, δεν μπορώ να τον βρω.
Ναντίν: Ασσάντ
Το νερό καταπίνει τον αδερφό μου.
Ναντίν: ΑΣΣΑΑΑΝΤ
<< Αγάπησα τις μέρες που είχαν ήλιο
που μάζευα λουλούδια τον Απρίλιο
μαζί με εσένα που αγαπώ
όταν παίζαμε ανέμελα κρυφτό….>>
Υπεύθυνος προσφυγικής δομής:  Ξύπνα! Ξύπνα!
Ανοίγω τα μάτια μου και αντικρίζω έναν άγνωστο άντρα. Είναι το τραγούδι του αδερφού μου. Τον βλέπω να απορεί. Ήταν… Προσπάθησα… Προσπάθησα; 
<< μαζί με εσένα που αγαπώ….>>.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λογοτεχνία: Σχέδιο μαθήματος στο ποίημα του Γ. Ρίτσου "Κι εσύ να λείπεις" - Αξιοποίηση των τεχνικών του θεάτρου

Νεοελληνική Γλώσσα – Τράπεζα Θεμάτων Β’ Λυκείου Η Θεωρία σε ένα κείμενο Δημοκρατία και τέταρτη εξουσία

Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Διδακτική ενότητα 13 - Επαναληπτικό